2012. április 6., péntek

Hogyan készült? - Kovács Tamás és Jaros Gábor fotói

Március1-én Kovács Tamás és Jaros Gábor mutatta be kedvenc 12 fotóját. Ezekből mutatnak be nekünk egy-egy kedvenc kiválasztott képet:

Waiting for storm
"A fotó Erdélyben készült. Borongós idő volt, az embernek kedve sem volt semmihez. December lévén szinte színtelen volt minden, de a fejem tele volt színekkel és gondolatokkal. Ez a kis házikók ott állt magában és várta a vihart. Ott helyben nem volt ennyire drámai a kép, de az én fejemben így született meg. Pár órányi utómunka után mar a képernyőn is pont azt láttam amit ott helyben a gondolataiban." Kovács Tamás


Vízesés
"A fotó késő ősszel készült Visegrádi-hegységben a Dömörkapunál. A levelek már megsárgultak és a vízben szabad szemmel alig észrevehetően táncoltak a vízesés alatt lévő kerengőben. Ezt a képet szerettem volna hosszú záridővel megörökíteni. Egyedi nézőpontot keresve a gépet az állványon a talajszinthez közel tettem, a hatást pedig ND szűrővel növeltem. Így sikerült a levelek körforgását megörökítenem."  Jaros Gábor


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése